poniedziałek, 24 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Marysię której popisy kulinarne znajdziecie na jej blogu : http://czekoladaconchili.blogspot.com/. Ciesze się bardzo, że są osoby które dzielą się swoją pasją tak jak ja i dostrzegają u innych pasję do gotowania i pieczenia. Kocham piec jak i gotować:) Pieczenie i gotowanie nie tylko pozwala odkrywać mi nowe smaki, ale również odpręża i daje ukojenie :)


Oto moje odpowiedzi:

  1. Jeść na dworze czy na zewnątrz?
  • Wszystko zależy od pory roku:) W letnie wieczory chętnie zajadam się smakołykami na dworze a zimą preferuje ciepłe schronienie i delektuje się jedzeniem w domowym zaciszu.
     2. Masz coś co musisz robić w czasie gotowania? (np. słuchanie muzyki)
  • Raczej nie, ale lubię porozmawiać w trakcie pichcenia jak również mogę słuchać przy tym muzyki :) 
     3. Ulubiona przyprawa?
  • Bazylia
      4. Jakie było najbardziej oryginalne ciasto/danie które jadłaś?
  • Zawsze na święta Bożego Narodzenia ciocia wraz z dziadkiem przygotowują karpia z sosem rodzynkowym, jest to najlepsze danie na które zawsze czekam cały rok !
      5. Spacer czy podwózka?
  • Spacer najlepiej w gronie przyjaciół.
      6. Z jakiej części Polski jesteś?
  • Poznań, województwo Wielkopolskie
      7. Czy mogłabyś zostać wegetarianinem? 
  • Nie, ponieważ jest dużo dań z mięsem które uwielbiam.
      8. Wymyślasz sama przepisy czy raczej wykorzystujesz książki i internet?
  • Inspirują mnie przepisy które znajdę w książkach czy internecie. Czasami wymyślam swoje przepisy a czasem modyfikuje te które znajdę w książce czy internecie :)
      9.  Domowo i tradycyjnie czy nowocześnie i wymyślnie?
  • Domowo i tradycyjnie
      10. Na ostro czy na łagodnie?
  • Lubie wyraziste smaki dlatego na ostro :)
     
Moje pytania dla nominowanych :
  1. Uczta z rodziną czy przyjaciółmi?
  2. Twoja ulubiona potrawa?
  3. Co jest dla Cb najważniejsze w przygotowaniu dania czy ciasta?
  4. Czy jest ktoś kto z chęcią pomaga Tb w kuchni?
  5. Kto zaraził Cb miłością do gotowania?
  6. Wolisz film czy książkę?
  7. Truskawki czy maliny? 
  8. Kuchnia polska czy włoska?
  9. Twoja ulubiona pora roku?
  10. Czy w kuchni musi Tb towarzyszyć spokój czy nie?
  11. Czy masz jeszcze inne pasję oprócz gotowania/pieczenia ?
Nominuję;


2 komentarze:

  1. Miło mi, że mój blog został wyróżniony:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację, odpowiedzi już na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń